UPORZĄDKUJ ZADANIA W FIRMIE, ABY USPRAWNIĆ PRACĘ I OBNIŻYĆ KOSZTY
– praktyczne szkolenie dla właścicieli firm, kadry zarządzającej i pracowników odpowiedzialnych za układanie procesów w firmie

Poznaj narzędzia, które porządkują zadania pracowników oraz naucz się je tworzyć i optymalizować, korzystając ze standardów Agile

Mapy procesowe
Procedury
Listy kontrolne

Informacje o szkoleniu

LOGISTYKA:

 

TERMIN: 13-14.07. 2023

KOSZT: 4499 zł netto (w tym 1 godz. konsultacji on-line po szkoleniu)

1+1  = na 1 bilet mogą wejść 2 osoby z firmy (np. właściciel+pracownik/współwłaściciel)

MIEJSCE: Warszawa (adres zostanie przesłany uczestnikom szkolenia)

PODCZAS SZKOLENIA:
  1. Poznasz narzędzia służące automatyzacji pracy – porozmawiamy o tym co sprawia, że one działają
  2. Stworzysz schemat organizacyjny swojej firmy – wyznaczysz działy i występujące w nich procesy
  3. Nauczysz się tworzyć mapy procesowe, procedury, listy kontrolne i stworzysz narzędzia do wybranych działań
  4. Poznasz zasady agile, którymi należy się kierować, w celu optymalizacji pracy aby Twój biznes był zwinny
  5. Nauczysz się podstawowych narzędzi agile, które pozwolą sprawniej zarządzać celami i dobrze zrozumieć swoich klientów
  6. Przygotujesz plan wdrożenia narzędzi w swojej firmie i kontroli ich efektywności
PLAN ZAJĘĆ

sala otwarta od 9:00

10:00 – 13:00 warsztaty
13:00 – 14:30 przerwa obiadowa
14:30 – 18:00 warsztaty

Korzyści uczestnika

Szybsza adaptacja, gotowość do tworzenia nowych lub kolejnych rozwiązań oraz projektów firmowych dzięki narzędziom agile
Lepsze przygotowanie do zarządzania celami lub zmianami w wymagającej rzeczywistości
Uporządkowanie zadań wykonywanych na co dzień, usprawnienie logistyki pracy
Szybsze i bardziej efektywne wdrażanie nowych pracowników i zastępowanie się podczas nieobecności
Usprawnianie przepływu komunikacji pomiędzy poszczególnymi uczestnikami procesów
Uwrażliwianie pracowników na różne poziomy zakresów odpowiedzialnościlności

Opinie

  • Po wielu szkoleniach pełnych ogólników, które w sumie można znaleźć w książkach na dany temat, dobrze jest wyjść ze szkolenia z czymś konkretnym.

    Już podczas warsztatów u Gosi stworzyłem pierwsze procedury, a teraz pracujemy nad kolejnymi.

    Polecam serdecznie wszystkim przedsiębiorcom, chcącym rozwijać swoje biznesy.

    Paweł - salon kosmetyczny

  • Szkolenie firmy Saule Consulting polecam każdej firmie, która chce się rozwijać, pracować nad automatyzacją, jakością i wydajnością.

    Dzięki wiedzy zdobytej na szkoleniu już wiem, jak poprawić procesy obsługi klienta i zyskać 30% czasu by móc efektywniej pracować NAD firmą.

    Jakub The First

  • Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu?

    – jasno wyjaśnione zasady tworzenia map i procedur

    – możliwość konsultacji z przedsiębiorcami z innych branży

    – pomoc innych przedsiębiorców

    – przekazanie konkretnych narzędzi

    – możliwość indywidualnych konsultacji

    – praktyczne i zwięzłe w formie materiały otrzymane na szkoleniu

    – dużo ćwiczeń praktycznych

    – ogromne doświadczenie prowadzącej szkolenie

    Asia i Patrycja – Opolskie Stowarzyszenie Rehabilitacji

Dlaczego My?

Małgorzata Maria Wierzbicka

Specjalizuję się w porządkowaniu i optymalizacji pracy w mikro, małych i średnich firmach. Tworzę narzędzia, które ograniczają do minimum czas wdrażania nowego pracownika, porządkują i usprawniają pracę w zespołach, podpowiadają, co zrobić w sytuacjach kryzysowych.

 

Tworzeniem procedur zajmuję się od 14 lat. Praca w międzynarodowej firmie wymagała ode mnie sporządzania dokumentacji w formie procedur, dzięki którym zadania wykonywane dotychczas przez klientów z zagranicy mogły być realizowane przez pracowników w polskich lub indyjskich oddziałach naszej firmy.

Od 5 lat działam głównie z mikro, małymi i średnimi przedsiębiorstwami na rynku polskim. Wykorzystując wiedzę i międzynarodowe doświadczenie stworzyłam system, który pozwolił mi uporządkować pracę w firmach z ponad 40 różnych branży. Tworzę mapy procesowe, procedury, zakresy obowiązków lecz również usprawniam komunikację w firmie i edukuję. Prowadzę szkolenia otwarte, warsztaty wewnątrz firm oraz współpracuję z Uczelnią ASBIRO prowadząc zajęcia ze studentami studiów MBA.

Mówi się, że „ciężko zobaczyć perspektywę wiadra siedząc w wiadrze” dlatego z przyjemnością spotykam się z moimi klientami i z perspektywy osoby „z zewnątrz” pomagam dostrzec to, co na co dzień w firmie jest niezauważone.

Małgorzata Maria Wierzbicka

Dagmara Ptasińska

Od 14 lat jest związana z obszarem zarządzania kapitałem ludzkim i rozwoju pracowników w międzynarodowych organizacjach. Realizowała międzynarodowe projekty w zakresie transformacji kulturowych oraz technologicznych (digitalizacja procesów hr, tworzenie SSC, outsourcing kompetencji). Wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu zmianą z wykorzystaniem zwinnego podejścia w pracy –  jako Product Owner wprowadziła kulturę agile dla ponad 5000 organizacji, obecnie tworzy działania związane z Agile Mindset dla branży FMCG.

 

Promuje wykorzystanie metodyki agile w HR, w 2019 zdobyła certyfikat Agile HR Certified Practitioner i Scrum Fundations oraz ukończyła kilkanaście kursów z zakresu rozwoju zwinnej kultury pracy m.in na Dale Carnegy. Certyfikowany mentor i coach, który zaangażowany jest w różne programy rozwojowe i prowadzi sesje indywidualne z klientami. Facilitator spotkań budujących doświadczenia kandydatów i pracowników przy zastosowaniu design thinking. Pasjonatka mangement 3.0 i komunikacji opartej o model NVC.

 

Ukończyła studia na kierunku psychologia społeczna na Uniwersytecie SWPS oraz The Art & Science of Coaching we Wszechnicy Uniwersytetu Jagiellońskiego, Mentoring Biznesowy na IBD Business School, Porozumienie bez Przemocy wg. Marshalla Rosenberga na Collegium Civitas. Posiada wieloletnie doświadczenie menadżerskie w branżach TelCo/IT/NT oraz w obszarach Finance&Banking na rynku polskim i zagranicznym.

Dagmara Ptasińska

Kontakt



NIE CZEKAJ – SKORZYSTAJ JUŻ DZIŚ!
ZOSTAW DANE BY OTRZYMAĆ FAKTURĘ


    Adres email


    NIP firmy

    Wypełnienie formularza oznacza, że podane w nim dane osobowe będą przetwarzane przez MARGARETE WIERZBICKA Samodzielna Firma w celu nawiązania kontaktu oraz przedstawienia oferty lub udzielenia informacji. Więcej informacji znajdziesz tutaj.